Engaging a new generation of donors : a relationship management theory approach to communication between nonprofits and millennials

Bibliographische Detailangaben
Verfasserangabe:Kimberly A. Parker, Sarah A. Geegan, Samantha N. Pfeiffer, Ansley M. George, Danielle E. Jaffe, Adriane Grumbein, Sylvia Scheuer, Allison D. Brown
Veröffentlicht in:Journal of philanthropy and marketing. - Hoboken, NJ : Wiley, 2021. - 29(2024), 1 vom: Feb., Artikel-ID e1816, Seite 1-10
1. Verfasser: Parker, Kimberly A. (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Geegan, Sarah A. (VerfasserIn) Pfeiffer, Samantha N. (VerfasserIn) George, Ansley M. (VerfasserIn) Jaffe, Danielle E. (VerfasserIn) Grumbein, Adriane (VerfasserIn) Scheuer, Sylvia (VerfasserIn) Brown, Allison D. (VerfasserIn)
Format: electronic Article
Sprache:English
Veröffentlicht: 2024
ISSN:2691-1361
Externe Quellen:lizenzpflichtig
lizenzpflichtig